[silindi] Canım bende adetime iki gün kala ovülasyon testi ile öğrendim hamile olduğumu. Hemen gebelik testi yapmıştım silik çizgi çıkmıştı.Adetlerin düzenli ise bence hamilelik yüksek ihtimal kuzum. Bende senin gibi cennet kuşu annesiyim canım. Sezaryandan 6 ay sonra gebe kaldım.Canım inş hamilesindir🥰🌸 Gebelik testi yapıp bizleride haberdar et. Dualarım tüm bebek isteyen annelerle🤲🏻