Nazliekinci Kızlar bebisleri hangi tarafinizda hisediyorsunuz bn 20 .haftamizi bitirdik bnim hep sol yanimda atiyor
Snszasla Nazliekinci değişiyor valla vurduğu yerler 23 haftalığız bi kasıgıma vuruyor bi sağa bi sola bazen göbeğimin tam oraya bazen göbek üzerine dönüyor resmen içerde 😀🐣🙈
Bebislerimiz Gobek deligimin yaklasik 4 parmak altinda bazen saf bazen sol taraf atıyor gobek cebremde henuz hissetmedim
Arasarzu Bebislerimiz Bende sizin gibi çok aşağıda hissediyorum göbek deliğimin altında oluyor hep kaçıncı haftadasınız 😊
Bebislerimiz @Arasarzu 20 +3 cnm benim de pit pit şeklinde kimi 15 de falan hissetmis ama ben daha anca anca 😂
Arasarzu Bebislerimiz Bende 15.haftamda hissettim dokununca balık kayması gibi oluyordu 😂 şuan 22.haftamdayım hep aşağıda yukarıya çıkmıyor fazla
Nazliekinci Snszasla benimde dunden beri baya kıpır kıpır ama hep sol tarafta rabim hepimizin saglikla kucağımıza vermeyi nasip etsin cnm
Snszasla Nazliekinci amin canım inşallah günü gününü tutmuyor ki dün mesela baya baya dışardan izliyordum haraketini bugün daha sakin bi gün haraketli ise diğer gün sakin oluyor normal sanırım önceleri endişe ediyordum ama artık alıştım o şekilde vurmasına
Snszasla Nazliekinci annelik her zaman Farklı demekki her çocukta kendine özel 🥰heyecanı olmasa tadı olmaz zaten 🐣🤗