Bse_trk 12+2 deyiş doktorumuz erkek dedi ya değişiklik gösterirse diye gerildim bende bişi yapıyorum eşime dahi söylemedim sizce değişir mııı kızlar başına öyle bişi gelen var mı ???
Kubra80 Bse_trk neden gerildiniz ki değişse bile 2 hafta sonra gittiğinizde kesin bşy söyler benm başta ne dediyse öyle dedi hepte
Ece01 Bse_trk benim 12.haftada kız gibi ama kesin bir şey diyemem demişti 16. Haftada erkek olduğu kesinleşti.
Eslina175 Bse_trk 12de kesin erkek dendi prof dr birde 16da kiza dondu.O haftalarda kesin demesi imkansiz sonra degismeyenlerde tamamen tesaduftur .Cubku o haftalarda daha yeni yeni olusmaya basligor ayirt etmesi zor.
Bse_trk Bebislerimiz şuana kadar doktorum 2 kişide yanıldı birine kız dedi erkek oldu diğerine erkek dedi kız oldu kesinleşse en azından ona göre bizde hazırlıklarımıza baslıyalım
Bse_trk Dnzz888 kimseye bişi söylemediğim için gerildim herkes soruyor çünkü sağlıkla gelmesi en önemlisi bizim için çünkü baya sorunlu ve zor oldu mucizemiz
Eslina175 Bse_trk acele etme canim daha cok baslardasin hayirlisi ile ogrenirsin daha cok zamanin olur alisveris icin ☺️
sedasuzan Bse_trk bencede bekle canm doktor bizede ilk kız gibi dedi biz söyledik tabi ama bi kaç hafta sonra bebek geliştikçe daha net belli oldu erkek oyuzden 1 ay daha bekle çünkü anca oluşuyo
Annecik53 Bse_trk erkek dediyse pek değişmez ama kız ise değişiyor benim ilk kız demişlerdi14.haftam da 23 haftalık olduk erkek şuan Allah sağlıklı evlad nasip etsin kız erkek farketmez