Hilal93 Nurcn iki hafta da bir kontrol var o zamana bakıyor nst ye bizimki büyüdükçe kuduruyor maşallah ne azalması 😊
Mrvgnr Hareketler normal şimdilik çok aman aman hareketli değil ama elimi koyduğumda ben burdayım diyor 😁 haftalık giriyorum nstye son giricem pazartesi sonraki pazartesi doğum olcak inşallah