karsiyakalianne Merhabalar… Benim bebeğim bazen oldukça aşağıya bağırmama sebep olacak kadar çok sert tekmeler atıyor. 30. Haftamdayım bunu yaşayanlar var mı?
Elfynsmr karsiyakalianne bende 27 hafta içindeyim bazen benimde öyle daha küçük acı vermiyor ama batma oluyor
Asli3461 karsiyakalianne banada oluyor ben bu ağrıyı doktoruma sordum normal dedi ara ara ay oy diye bi hoplatır bu ağrı dedi. Aynende öyle oluyor oturduğum yerde veya yürürken falan bianda sıçrıyorum saniyelik canım yanıyor geçiyor hemen. Ama normalmiş 🐣
Elmaveannesi Ben 26 haftalik hamileyim benimde resmen vajinama vuruyor oda hissediyorum tekmelerini normal sanirimm
Elfynsmr karsiyakalianne bebek büyük tabi 30. Hafta acıtabilir bizi rahatsız ediyorsa bişey yoktur inş canım
Seyda83 karsiyakalianne BENDE 30 HAFTALIĞIM SANKİ BAZEN AYAKLARI VAJİNAMDA GİBİ😅VE GAYET SERT OLUYO NORMALDİE BENCE BENDE SORMADM DOKTORA VALLA HERGÜN DEĞİŞİK Bİ YERİMDE AĞRI OLUYO YADA BAŞKA Bİ BATMA FELAN ALIŞTIM YANİ BEN.DOKTORUNUZA SORUN TABİ AMA TAKILMAYIN SIFIR AĞRI ACIYLA KİMSE YAŞAMADI HAMİLELİK EMİNİM🍀
hemsireanne22 Bende ayni durumdayim oglumdada olmustu ama bu erken 30 haftada basladi bazen cok canim aciyor
karsiyakalianne Seyda83 ben de aynı sizin hissettiklerinizi hissediyorum bilgim olmadığı için biraz korkmuştum 😊