nisanmaral Merhaba, bugün kontrole gittiğimde 5+5 gğnlük olduğunu söyledi doktorum ama kalpa tışını duyamadık 🤷🏼♀️ sizler ne zaman duymuştunuz? Salı günü tekrar gideceğim dua edin lütfen bebişi duyalım 🤲