OlgaArslan
BBYaman ben 3 hafta önce bi kanama geçirdim ama şuan çok şükür kanamam yok, 2 gün sonra 10 haftalık hamileyim, yurt dışına gitmek istiyorum ordaki doktoruma görünmek istiyorum, ben türkiyeye gelin geldim, x raylardan korkuyorum, basınç olayından korkuyorum ne gibi sakıncaları olabilir diye düşünüyorum