benim öğrenme hikayem cok ilginç oldu 😁
tedavi için gittik alttan baktı kalınlık förüyorüm dedi test yaptı 1.2 cıktı negatif dedi hsg istedi bende ertesi gğn hastaneye gittim biz cekemeyiz ihtimal var dediler bu arada adetimede bir hafta var doktora dedim baska biryere git dedi 4 gün sonra ya aldım randevu randevudan önceki akşam kan testi yaptım 46 cıktı ❤️❤️❤️💃🏻💃🏻 iyiki tes t yapmışım annelik iç güdüsümü neyse artık bilemiyorum kılpyı kurtulduk ☺️