NilGrl DamlaMucize bende 7+4 günlüğüm ilk öğrendiğimde benimde yoktu ama şu son 2 haftadır iğrenç bir mide bulantım var. Çıkartmıyorum ama yemek yerken tiksiniyorum. Onun dışında halsizlik var. Şuan 2 ay olucak ben hala kendimi hamile hissedemiyorum 😂 ve bence normal
Humaa-1 DamlaMucize bende yeni 4 haftalığım hatta. 5. Haftaya geçiyorum çok fazla acıkıyorum sürekli başım ağırıyo halsizlik ve çok uyku var üzerimde sürekli uyumak istiyorum
esma_korkut Hiç bir belirtim yok kendimi hamile gibi hissedemedim henüz …sadece göğüslerim çok şiş ve hassas …bulantı vs yok …yarın ilk kez doktora gideceğim inşallah keseyi ve bebeği görürüz 🙂 bugün 5+6 günlük
DamlaMucize Canım ağzında tat varmı mesela benim de hiç bulantım yok ama iştahım da yok bu arada görürsün yarın mutlaka bana da 2 hafta sonra gel kalp atışını duyalım dedi
NilGrl DamlaMucize açıkcası çok güzel beslenemiyırum. Kahvaltı da yumurta bile yiyemiyorum çoğu zamanda akşam da yiyemiyorum. Çubuk ve meyve ile geçiştiriyorum üzgünüm ama yiyemiyorum. İlk 3 ay böyle olurmuş zzaten. Yemek yedikten sonra tüksiniyorum. 2 gündür iyiyim mesela köfte falan yedim😂 yarına Allah kerim.
aysegull23 Bende 5+3 deyim henüz bulantı yok çok şükür ve bir şey hissetmiyorum sadece göğüsler şiş ve çok fazla yeme isteği var..