Eslina175 ya daha çok minnkmış sizinki 😊 sezeryan olursa giriyor bizim doktorumuz normale girmiyor malesef.sezeryan içinde bir miktar ödeniyormuş ama tam tutarı bilmiyorum bende. Bizimkide gelmezse daha sezeryan olacak kilosu artıyor çünkü 🤷 bakalım hayırlısı hakkımızda