Huri54 Kızlar sormak istediğim şu tek keseye dönünce kanama gibi belirti oldu mu ben de iki keseydi şimdi tek kese ve kanama görmedim hiç sizde nasıldı
Cicilibicili Huri54 kanama olabilir demişti doktorum ama bende olmadı canım. Sonradan da yokoldu o diğer kese. Hiç bi sıkıntı olmadı
Huri54 Cicilibicili ben de de olmadı ondan sormak istedim nasıl yok oldu kanama olmadan diye kalp atışını duydum bebeğimin tek bebek olarak devam edecek dedi doktor
little_butterflies @Huri54 ilk hamileliğimde olmamıştı kanama kese kaybolurken, sadece biraz lekelenme oldu. İkincisinde baya kanama geçirdim.
Cicilibicili Huri54 mucize bişey işte diğer bebeğe asla zararı bile olmadan resmen yokolmuş gitmiş ☺️
Rmengi Bende bebek ve kalp atışı görüldü, 6 haftalık durdu bebeğin gelisimi 8+4 de diğer bebeğim, gelişimi duran 2 hafdadır aynı duruyor 50-60 klp atışı ne olacak bilmiyorum böyle olmadı dimi size
Huri54 Rmengi iki bebekte görülmüş sizde bende görünmedi iki kese varken tek tok oldu ve tek bebeğim olduğunu öğrendim