23 gün önce sezeryan oldum ilk 10 gün yoğun kanamam oldu sonra lekelenme şeklinde devam etti şuanda bazen bir gün boyunca hiç lekelenme olmuyor bazen birden kanamam başlıyor ve lavaboya gidene kadar kıyafetime bulaşıyor sizinde böylemiydi ne zaman geçti bu durum kanamanız ne zaman tamamen bitti