Kizlar merhaba geçen haftalarda yazmıştım size şimdi yine yazıyorum hala doğumum olmadı tam 40 haftalık olduk böyle kız bebek bekleyipte dogumu en son kaçıncı haftanizda yaptınız yani henüz bı belirti ağrı sancı filan yok doktor 41 haftalıkken dogmazsa gel suni sancı verelim dedi benim gibi olanlar var mı 😞