Bende çağdaş beye gidiyorum ☺️ Normal doğumda bir numaraymış çok araştırdım melek Ekici ve çağdaş beyi önerdiler melek hanımın doğumu pahalı diye çağdaş beyi tercih ettim daha çok olmadı başlayalı çağdaş beye ama şimdilik gayet memnunum. Araştırmalarım da o yöndeydi KÖtü bişey hiç duymadım.