tugbaayilmazz Gizemakarsu bildiğim kadarıyla kalp atışını duyduktan sonra kayıt yapıyorlar bana hemşiremiz öyle demişti
seday93 Gizemakarsu evet bildirin ben 4.haftada öğrendim direk gittim onlarda bilgilendirme yapıyor :)
Eeezgi Kalp atışını duyduktan sonra bildirmeniz gerekiyor daha sonra rutin testlerinizi orda yaptırabilirsiniz, 20.haftada da gebelik izlem ve aşılar başlıyo doktorunuz da söyler zaten
Tugce_Akgun Ben bildirmemiştim,sağlık ocağındaki ebe beni arayıp sisteme bilgi düştüğünü söylemişti yani onlara her türlü bilgi gidiyormuş aşı günlerimde beni arayıp çağırdı sonra