4161ek Kızlar 10+0 ız bugün yemek yedikten sonra nabzımın yükseldiğini gördüm 104 olmuştu sizce bir sorun mu var yoksa olabilir birşey mi ?
aybkkra 4161ek gebeliklerde nabız normal döneminkinden daha yüksek çıkıyormuş 104 çok yüksek değil bence benimde öyle çıkıyor
4161ek Glakky1 çok teşekkür ederim insan cidden kafaya takıyor sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil 😌
4161ek Elfynsmr teşekkürler canım insan endişe ediyor Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip eylesin sağlıkla🤲🏻
maggie 4161ek evet normalmiş özellikle kahvaltıdan sonra çok atıyordu ama düzeldi sonradan. Vücutta çok daha fazla kan pompalanıyor ve kan basıncı artıyor o sebeple oluyormuş