ikincikezanne_ ozgeetat7f benim de öyle ama bebekten dolayı değil henüz gaz birikmesi kaynaklı olduğunu söyledi doktorum ilk gebeliğimde böyle olmamıştı 4 ayın sonunda azıcık çıkmıştı
MYstryy ozgeetat7f bu 2. Gebelgm ve 2 sndede 9. Haftada basladi cikmaya karnm. Hic ic karnm yok cunku anneminde hemen çıkarmış
ozgeetat7f Aryaliya maşallah sanırım bende öyle olucam daha 2 aya girmedim hafif bir çıkıntım dılardan biri jihamilemisin diye sorabiliyor
Balbocegi_ ikincikezanne_ ikinciye hamile kalindiginda karin doguma hazir olup belli oldugu icin daha fok cikiyomus benim ilkimde ne guzel kimse hamile sanmiyodum hareketim hic yavas degildi ama simdi 2aylik cikti bili sinir oluyorum ve hep bir ses gaz birikmesi var
Sevcus Balbocegi_ benimde öyle ilkinde çok heves ederdim 30 dan sonra çıktı resmen bında 13 haftalık hamileyim 5-6 aylık gibi ikincide çabuk çıkıyor gerçekten
ikincikezanne_ Balbocegi_ aynen benim de hemen çıktı sanki 4 aylık gibiyim daha iki aylıkken kaslarımız alışkın olduğu için sanırım napalım artık bu da böyle olacak demek ki 😂
Elfynsmr Balbocegi_ yok canım sadece ayağımı sıcak tuttum hala tutuyorum birde gaz yapıcı bişeyler yiceksem içine pişirirken kimyon kattım gebelikte gaz kaçınılmaz oluyor
Balbocegi_ Sevcus malesef canim ve benimde karnim hic gaz olmazdi simdi allahim gur gur gidiyo gazdan tas gibi sinirlerim tavan yapiyo doktora gittimde sorucam cok rahatsiz ediyo
Mihre ozgeetat7f İki gebeliğimde de 11. haftada çıktı futbol topum. İç karnım çok dar,onun için hareketlerinide çok erken hissetmeye başladım. Halimden çok memnunum😊
Balbocegi_ Elfynsmr sorma ilkinde yokken simdi var birde emziriyorum bebegime gecer diyede korkuyorum allah kerim
Elfynsmr Balbocegi_ kimyonu o zaman eksik etmeyin yemeklerinizden tavsiyem emzirirken bebeğe de geçmemesi açısından