Eda-gnbkn Kızlar merhaba biz geçen hafta detaylı ultrason yaptırdık ultrasonu farklı bir doktor yaptı herşey yolunda dedi ben kendi doktoruma göstermedim sizce göstermem gerekli mi şuanda tekrardan Doktora girme imkanım yok benim gibi yapan var mı 😔
Bmom Eda-gnbkn detaylı ultrasonu perinatologlar yapıyor canım kendi doktorun yapmıyor zaten yapan perinatologun herşeyi göstererek anlatması lazım sana zaten organları vs vs bir sıkıntı olsa söylerdi
Kizimveoglumm Eda-gnbkn bu ayın 26sında bende giricem gittigim hastanede perinatolog olmadıgı için özel poliklinikde yaptırcam doktorum mutlaka görmek istedigini söyledi
MYstryy Eda-gnbkn doktorum zaten detayliya giriceksin perntlg bakicak. Bir sorun cikarsa gelirisn dedi yoksa detyli sonrsı 2 3 hafta snra nrmal.knrtle gel dedi zaten whatsap numarsi var ordanda ulssablyrum
Tugce1450 Eda-gnbkn kontrole gttıgın zaman kendi doktoruna da goster bısey kaybetmezsin sonucta :) bzım doktor oyle demıstı ayrıntılıyı yaptr kontrole oyle gel demıstı herkes aynımı blmıyom
Aryaliya Sizi doktorunuza yönlendirmeleri lazımdı beni yönlendirdiler hatta doktorum raporlarını al gel bekliyorum ben kesin bakıcam dedi sağolsun ücret almadan tamamladı işimi. Ama sizi yönlendirmediyse iyi dediyse gitmeyin bence
Eda-gnbkn Aryaliya ya aslında bana da sonuçları göster dedi ama ben o an unuttum sonrasında da tekrar ücret istenir diye gitmedim ama böyle de içim rahat etmiyor
Tomrisss Bende bugün detaylıya giricem canım ama doktorum sonuçları al bana mutlaka görün inceleyeceğim dedi. Senin doktorun sana öyle birşey söylememiş miydi ?
Eda-gnbkn Kizimveoglumm evet bana da söylemişti ama ben unuttum tekrardan da gitsem mi bilemedim yani bir sıkıntı olsa zaten belli olurdu diye düşünüyorum
Ada34 Eda-gnbkn whatsaptan çekip sonucunuzu gösterin şuanda gelemeyeceğinizi söyleyin birdaha kontrolde de cd yi götürürsünüz bnm doktorum pandemiden ötürü genelde gelmemi istemiyor telefonda hallediyoruz sonuç işlemlerini falan. Yok olmaz illaki gel derse ona göre gidersiniz👍🏻
Kizimveoglumm Eda-gnbkn detaylı için aldıgınız sonuçlar cd vs yokmu varsa bence gerek yok onları gösterin doktorunuza
Eda-gnbkn MYstryy demi yani sonuçta herşey inceleniyor bir sıkıntı çıkmadı çok şükür gitsem mi karar veremedim 😔
MYstryy Eda-gnbkn aynen perintlg sknti yok dedyse tekrar dr gtmenin anlami yok . Zaten oeda boyuns kilosuna suyuna herseyine bakiyor yeterli bence.
Tomrisss Zaten geçen hafta baktırmışsın canım bir sonraki kontrolünde götür bişeycik olmaz sanmıyorum iyi düşün iyi olsun kötü bişe olsa diğer doktor bunu mutlaka doktorunuza iletin derdi diye düşünüyorum 💕
Eda-gnbkn Tomrisss evet bencede çünkü herşey inceleniyor ve çok şükür herşey yolundaydı çok teşekkür ederim 😊😊