Gulstn Ablam üç çocuğunu da orda Doğum yaptı çok da ödemenin kaldı kaldık fiyatları da uçuk değil ama şuna dikkat et sezeryanla çok meyilli bir hastane Rabbim nasip eder aksilik olmazsa sancını evin de çek Doğuma yakım hastaneye git ☺ Ama elbette bu sizin tercihiniz ben sadece fikir sundum ☺