Kizlarr bu 2. Gebelgm 15. Haftadan snra ufak ufak hissediyorum suan 17 hafta 3 gunluguz bazen kasik hizamda hissediyorm vuruyor cok assagida hissediyorum bazen vurdgnda ozel bolgeye dogru zonklama oluyor sanki. Bu normal mi ? Ilk gebelgmde hep belli yerlere vurrudu bu garip geldi ondan soruyorum