cgelmas Rabbim ferahlık versin.. Öğrencimin yazdıklarını aynen kopyalıyorum, bir kaç soru sordum açıkladım diye; aşağı yapıştırıyorum :
***Membran zarı şu hocam şimdi bebek kendi şeklini alırken bir zar var üst tarafta o zar seçici bir zar zararlı olan hiçbir şeyi bebekle temas ettirmez bu açıdan bizim İçin çok önemli
***Bebeğin doğal bağışıklık sistemi gibi düşünün bunu ancak ultrasonla aslında ayrıntılı bir şekilde görebiliriz 2 li tarama testinde ise bebeğin fetal atıklarina bakılır
***Onda yüksek ya da düşük olan varsa çocuğun bedensel her hangi bir özrü olup olmadığı hakkında bilgi verir
*** Ama bence 2 li taramada risk yoksa birleşme olmuştur
Hocam 2li testte sorun çıkmadıysa bir sorun oluşmaz 🙏🏻
*** Hocam en geç 18. Haftada olması gerekiyor.. (kapanma en geç ne zaman olur diye sordum)
Umarım yardımcı olabilmişizdir, öğrencime de sizin adınıza da Allah razı olsun diyip teşekkür ettim.. Allah’a emanet olun güzel annemiz 🤲🏻🧿♥️🌷😇