Ysmnnzr-0 Herkese merhaba gebelikte troidim çıktı ilaç kullanıyorum Doğumdan sonra da kullanacak mıyım süte geçip bebeği etkiler mi acaba🙄sizler ne yapınız .. Doktora sordum doğurduktan sonra gel dedi 🤦♀️
Sinem8805 Ysmnnzr-0 korkmayın ama düzenlı kullanın hafta ılerledıkce endokrin doktoru dozunu ayrlıyor benım ılk gebelıgımde çıktı somdı ıkıncıye hamıleyım 11 haftada 100mg euhttroks kullanıyorum
Mervenur_kcbs Ysmnnzr-0 gebelikte tiroidin çıktıysa eğer kullanman gerekmiyor diye biliyorum bana doktorumun verdiği bilgiyi söyleyim hamileliğin sonuna kadar bu ilacı kullancaksın dedi doğumdan 1 ay sonra gel kontrol edelim yine tiroidini dedi 🌸ama doğuma kadar ilacı kullanmamı söyledi
Sinem8805 Ysmnnzr-0 tabii kullandım ama bana ömür boyu dedı belkı sızn oyle olmayacak ama mutlaka ıcın zararı yok aksıne yararı var suan bebege