ozlem0643 Arkadaşlar bu saat oldu yatamadım çok afedersiniz aşırı geirme isteği oluyor ve öğürme ilaç kullandığım içinde kusamıyorum engelliyor midem fokur fokur kaynıyor dokunacak hiç bir şey yemiyorum dünyaları yemiş gibi şişim Her günüm böyle
Gulsah_alp93 ozlem0643 bende aynıyım o gaz bitmiyor boğazımda yumru gibi gece midem üşütmüş gibi ağrıdı ama care yok çekeceğiz mecbur bende isterdim diğer hamileler gibi süper süreç geçirmeyi.Allah şu günleri bir an önce atlatmayı nasip etsin
ozlem0643 Gulsah_alp93 bugün gaviscon şurup aldım bir de bunu deneyeceğim hamileden çok hasta gibiyim