Basakasci merhaba, Keseyi görmeye gittiğinizde doktor yolk kesesini de muhakkak görmüştür. Eğer görmeseydi size söylerdi. Yolk kesesi boş gebelik olmadığının kanıtı. İnternette şöyle bir açıklama var hatta kopyalıyorum. Kendinizi üzmeyin o yüzden rahat olun😊
“Yolk kesesinin izlenmesi gebeliğin içinde embryo içermeyen boş gebelik olmadığını kanıtlar. Karından yapılan ultrasonografide ise gebelik kesesi çapı 20 milimetreye ulaştığında yolk kesesi izlenmelidir.”