Kızlar merhaba 🙋🏻♀️
Ayrıntılı ultrason sonrası doktor benden bebeğe giden damarlardan birinde spazm olduğunu, bunun son 3 ayımda yüksek tansiyona sebebiyet vereceğini, takipte olmam gerektiğini söyledi. Başına gelen var mı? Korkuyorum yüksek tansiyon riskli ama başıma ne gelecek bilmiyorum, çok korkuyorum….