Arkadaşlar gebeliğin 3. Trimesterinda mide bulantısı ve kusma normal mi? Benim yeniden başladı . Bir yerde okudum 30 li haftalarda kusmak enfeksiyon belirtisiymis. Enfeksiyon genital bölgede oluyor orda bir şey farketmeden sırf kusmak belirti olabilir mi? Kontrolum haftaya olduğu için başına gelen biri varsa bu durum erkenden gideyim . Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler 🙏