Nuris90 tokluk 2. Saat 185 yükleme testi yaptırmadım dahiliye doktoru aile hekimi ve kendi doktoruma sordum 3aylık şeker ortalamasına bakıldı kan tahlilinde sonuçlarımı hepsi iyi görünce yaptırmama kararı aldım kendi doktorumda yaptır diye önermesinin sebebi doğuma kadar sürekli açlık tokluk bakman zor olur diyeydi ben yaptırmayıp evde takip etmeyi seçtim bana yükleme testi yüksek çıkıncada diyet yaptırcam dedi ben zaten başladım diyete