SEVYIL Merhaba kızlar aranızda balık yağı kullanan var mi ? Hamilelik boyunca kullanmak çok iyimiş faydalıymış aranızda kullanan var mi? 🤲🏻
Mihrimah41 SEVYIL ilk gebeliğimde ayrıca kullanıyodum şimdi multivitamin içinde kullanıyorum canm adı efamom çok memnunum
Cnn_mrc1 Merhabalar evet bana da doktorum verdi ama çok büyük bir hap olduğu için yutarken midem bulanıyor ondan dolayı kullanmıyorum
Arifcan16 Cnn_mrc1 bende aynı şekilde ilk yazdıgında aldım kullandım sonra artık ikinci yazdıgında almadım cünkü kusmaktan içemiyodum artık hörünce migdem bulanmaya baslıyodu dahaa içmeden
esrerkn Regenesis max multivitamin kullandım ben. Onun içinde omega olarak mevcuttu. Doktorunuza danışıp direk bundan kullanabilirsiniz
SEVYIL Ben Fransa’da yaşıyorum kızlar Mollers balık yağı veriyorum kızıma bir araştırma yaptım hamilelikte iyimiş faydalıymış ondan sormak istedim sizlere 😍 ilk kızımda kullanmadım
EsraUmt SEVYIL Efa içiyorum ben önceden deiçiyorsum zaten hamileliğimde dedevam ettim hiç kesmedim dr a sormuştuk çünkü
minnie123 SEVYIL Merhaba, genellikle doktorlar ihtiyaç duyuluyorsa 6.aydan itibaren balık yağını yazıyorlar size. Ondan önce kullanmak düşüğe sebep olabiliyormuş. Doktorunuz önermeden kullanmayın.