OnDokuzEkim_ Merhaba lar beni bu aralar cok goruyorsunuz biliyorum ama hersey aklimda bi soru birakiyor cok uzuluyorum ve cok cevapsiz kaliyorum kendimce. Adetim gecikirdi fakat evlendim evleneli hic erken olmamistim normal adet tarihim 16 eylul fakat 12 eylulde adet oldum 1 gun surdu kanamam 2 ped degistiricek sekildeydi diger 2 gunde 1 ped doldurucak kadar olmayan lekelenmelerim oldu toplam 3 gun suedu ve bitti kasıklarımda sizlamalar var göğüslerim hala agriyor ve damarlari hic olmadığı kadar belirgin ovulasyon testi yaptim sabah kalkinca gebelik varmj sabah ilk idrar oldugundan mi bu kadar koyu sizce ? https://hizliresim.com/PY4f5T
Cigdm OnDokuzEkim_ canım bı gebelik testi yap okadar belirtin var ovulasyon sabahta olsa bu kadar koyu cikmaz eğer gebelikte çıkmazsa degerlendirirsin bugünü
34Gizem OnDokuzEkim_ ovülasyon sabah ilk idrarla yapılmıyor ki kuzum gün içinde tekrarla istersen ovülasyonu
Ozlemzeynep OnDokuzEkim_ gebelik testi yap canım yerleşme kanaması yaşamış olabilirsin ovulasyon baya koyu çünkü
Minegkhn92 OnDokuzEkim_ galiba hamilesin bende ovülasyonla öğrenmiştim hamileliğimi 👍🏻Kopkoyu çıkmıştı 3 gün üst üste o zaman anladm bende heveslenmim diye hemen test almamıştm elimde olduğu için ovülasynla bakmıştm . İnşallah gebelik vardr 👍🏻
[silindi] Inşallah vardır canım üstüne görme olabilir. Benimde dün ovulasyon testim koyu çıktı. Adetime 5 gün kaldı. Hemen git gebelik testi al yap canım
Cigdm OnDokuzEkim_ bundan daha bile açık renkte gebelik testinde çikiyor bence direk bı test al yap kanamam olmuş en azından önlem alırsın
Cigdm OnDokuzEkim_ İki saat sıvı alma eşin gelmeden önce yapa bilirsin bu koyulukta zaten varsa çıkar predictor erken gebelik testinde kesin çıkar varsa
Cigdm OnDokuzEkim_ [url=https://hizliresim.com/BrsACZ][img]https://i.hizliresim.com/BrsACZ.jpg[/img][/url]. Benimde adetim 20sinde bu pazar bende test yaptım böyle çıktı inşallah vardır
Cigdm OnDokuzEkim_ [url=https://hizliresim.com/HM54GQ][img]https://i.hizliresim.com/HM54GQ.jpg[/img][/url] O resimde pek belli olmuyor bak bunda daha belli