Herkese merhaba,10-12 gün önce karnımda çatlaklarım oluşmaya başladı,daha sonra ise göbeğimin üst taraflarına doğru kırmızı lekeler oluştu.Kaşıyorum kaşıdıkça yanıyor açıyor gibi oluyor beniml aynı durumu yaşayan var mı,doktorumu arayıp soracağım,Vazelin ve Bebek yağı sürüyordum ondan olabilir mi sizce ?