Güle güle büyütün öncelikle bende oraya gidiyorum kontrole doğumu orda düşünüyorum odalar kaç kişilik sancı odaları tek kişilik mi yoksa Zekai tahirde 15 20 kişi bi yerde sancı çekiyorduk öylemi bide epidural normal Doğum varmı bilginiz varmı teşekkür ederim