Girmedi mi girmiyor canım bizimki de girmedi ısrarla neler yapmadım 🤦🏽♀️😂olmuyor doktor girmeyecek diyor her seferinde yarın son kontrolümüz var 39+6 olacağız ve gün verecek sezaryen için hayırlısı böyleymiş diye düşünüyorum artık sonuçta bebiş karar verecek nasıl doğacağına 🥰🤲🏽Rabbim oyalamasın kimseyi bu yolda sağlıcakla doğsunlar.