gulanne Bu zamana kadar herşey yolundaydı Allah’a şükür. Ama iki gündür acayip halsizim yatsamda kalksamda aynı. Tansiyonum falan iyi bebişin hareketleride iyi. Ters bir durum olabilirmi? Sizde durumlar nasıl?