Prmas61 39+1 haftalığım sabah kalktım karnım oyle sertlesmıskı egilemedm bu 10 dk sürdü gectı bu neye işaret sancı mı acaba ama hıc ağrım yok
AZE62 Prmas61 daha yeni doktordan çıktım sordum. Karın sertliği neden olur yada yumuşaklığı diye. Doktorum karın zaman zaman sert zaman zaman yumuşak olur bunu birşeye yormayın dedi 🌸
Zehra1109 Prmas61 doktorum bebeğin kasılması erken doğum belirtileri arasında olabilir 34. Haftamda nst net bişi söyleyebilir demişti şükür bişi çıkmadı ama ihmal etme istersen bi nst iste 🤗
Prmas61 ecembugra53 ama hıc sancım yok sadece adet ağrısı gbi hafif hafif ağrı ama dayanıyorum bi de sırt apron var
Prmas61 Zehra1109 34. Haftada sancı çıkmıştı bnde serum takıldım dınlen dedı sonra cıkmadı ama bana erken doğumdan bahsetmedi gerçi 39+1 oldum hiç sancım yok
Zehra1109 Prmas61 şuan hala aynı benim de ağrım sancım yok 35+3 olduk ama toplanıyo hala karnımda bebek özellikle üst kısımları çok çok sert eli kolu çıkacak diye korkuyorum tövbe tövbe 😅
Prmas61 Zehra1109 valla benım de oyle suan bakalm beklıyoruz hayırlısıyla bebişlerimizi kucağımıza alırız🥰🥰
Asn 35 te erken doğum riskim oluştu bu karın sertliği şikayeti ile nst de sancı cıkmıstı. 37 olduk artık gelsin istiyrz bu sefer de gelmiyor😍
Prmas61 Asn Ewt bnde oyleydım smdı karnım sertlıyor ve aşagı basıyor kendını kasıklarımda hissediyorum o derece ama düzenli sancı yok