Eveeet arkadaşlar çıkmış olduğumuz upuzun yolun sonuna gelmiş bulunmaktayım kızımla. Yarın sabah 8 buçukta hastanede olup sezaryanla doğum yapacam inşallah 🤲 baştan beri hep normal doğum istiyordum sonuna kadar direttim doktorumuzada ama herşey istediğimiz gibi olmayabiliyor. Kızımın suyu azaldığı için doktorumuz daha da fazla bekleyip riske atmak istemedik. Şuan 39+1 iz 🐣bize bol bol dua edin sağ salim Asel’ime kavusim inşallah 🙏 şimdiden çok çok çok heyecanlıyım. Rabbim hiçbir annenin kucağını boş bırakmasın inşallah anne olmak isteyenlere de bu duyguyu tattırsın en hayırlı zamanda 🤲 Rabbim kolay geçitlerden geçirsin 🥰🥰🥰 normal doğum veya sezaryen diye asla şartlamayin kendinizi evdeki hesap çarşıya uymuyor çünkü 😂🤭