hamileana Merhaba kizlar sizin fikrinize ihtiyacım var benim şuan 18 aylık bir oğlum var ve baston puset Bebek Arabası var şimdi hamileyim doğumdan sonra nasıl bı bebek arabası kullanmaliyim kafama çok takıldı yardımcı olur musunuz?
hamileana Mihrimah41 bende onu düşündüm ama iki çocuğa iki ayrı araba zor mu olur ikiz bebek arabası alsamdiyorum sonra vazgeçiyorum çocuklar kaç yaşına kadar biniyor bebek arabasına
Mihrimah41 hamileana canm aynı durum bende de var. Oğlumla kızım arasında 20 ay olacak. İkiz arabası bi ara düşündüm ama evde 3 tane bebek arabası olmuş olcak yazık günah dedim yani. Sizinki gene biraz daha büyük bi şekilde idare edersinz yürür