Hilalgc Kızlar sabahlaei uyandığımda ellerim ayaklarım.sis uyuşuk oluyor normal mi ya gün içinde geçiyor
Odymerve Hilalgc Benim de aynı şekilde sabahları uyandığımda bence normal yani ben doktora sormuştum sürekli olmadığı sürece bir sıkıntı yok demişti hatta ekstra ben de sinir sıkışması falan da var yani son haftalarda böyle şeyler yaşanması çok normal bence