Kızlar 2 ay önce sezaryen doğum yaptım ve 1 aydan beri tuvalete çıkmak benim için işkenceye döndü ne yaparsam yapayım kabızım öyle zorlanıyorum öyle acılı ki sanki her gidişimde camla kesiyor gibiyim ve bütün gün ağrısından oturamıyorum bebeğimi bile kucağıma alamıyorum nasıl kurtulabilirim benim gibi olan var mi neler yaptı neler önerirsiniz çok ihtiyacım varrrr lütfen yardım edin ..