Merhabalar 35 haftalığım gece altımda ıslaklık hissettim lavobaya gittiğimde şortuma kadar yumurta büyüklüğünde ıslaklık vardı idrarımı yaparken de idrardan farklıydı aktığını hissettim ama bir daha olmadı ve bebeğim geceleri çok hareket etmezdi bu sefer hiç durmadı sabaha kadar anlamadım pzartesi kontrolüm var o kadar beklemelimiyim. Suyum gelseydi daha arkasından gelmesi lazım değil mi bilginiz var mıı daha çok erken çok tedirgin oldum 😔