minikos ben yaptırmadım zaten insülin direncim var muhtemelen çıkacaktı şeker. Onun yerine alet aldım sabah akşam açlık tokluk takip ediyorum ve diyet uyguluyorum. Doğuma kadar devam edicem. Zaten şeker çıkınca da hareket ve diyet diyor doktorlar. Tercih meselesi tabi kimi yaptır kimi yaptırma diyor benim doktorum yapalım diyor başka doktor onunda zararları var şekerini kendin takip et diyor.