raincloudy Sol kasığımda iğne batması gibi bir ağrı var 2 gündür geçiyor gibi oluyor aynı yerde yeniden başlıyor buna iyi gelebilecek bir şey var mı ya da bu bir sorun mu?
sue92 Üşütmüş olabilirsin belki. Ayaklarını fln sıcak tut biraz. O haftalarda kasık ağrısı bende de olmuştu ama. Bebek büyüyo, rahim büyüyo ondan sanırım