Gulsum2134 canım ben 11 haftalıkken gittigimde doktorum kıza benzetmişti ama hemen şey yapmayın dedi.sonra devlete gittim %70 erkek demisti ben gene kendi doktoruma gitmeden inanmadim açıkcası. simdi 18 haftalik hamileyim kendi doktoruma gittim kesin kızım olacagını ögrendim 😍😊 degisebilirde degişmeyebilirde.. sana kesin demiş miydi ?