Pirayem Mom092 Aa sizinkide mi şuruptu ben kapsül sandım tabiki doktorunuz daha iyi bilir ama 2 saat öncesinde bir şey yememiş olmak yeterli demişti eşim bana kan ilacı için. Rica ederim 😇
Mom092 Pirayem evet canim şurup tablet olanı denedik ama afedersin ictigim an kan kusuyodum kirmizi kirmizi🥴 doktorum birak yaramadi o sana dedi suruba gecti tek icimlik minik minik seyler 😊
Fata2014 NerminBal ben yıllardır triod hastasıyım gebelikte levatiron içiyorum sabah aç karınla gece aç bi saate aksrm kuruyorum kan hapını içiyorum çünkü arasında en az 4-6 saat olmalı demişti doktorum
Beneklikedi NerminBal ben en az 1 saat koyuyorum araya.. eğer uyanık isem daha çok dayanamıyorum beklemeye☺️ Açlık ağır basıyor. Ama normalde 2 saat diye biliyorum. Bazen süt içmek için kan ilacını kahvaltından 2-3 saat sonra içtiğimde oluyor☺️ Kendim belirliyorum bu süreçte
Fata2014 NerminBal sabah içilme zorunluluğu diye bişey yok aç olması lazım tiroidi sabah aç kalkar kalmaz diğerini de gece yatmadan içebilirsin
Candu NerminBal ben 6 haftalıkken kan verdim 2,5 altında olması gerekirken 3,86 çıktı ama henüz doktora gitmedim yani ne diycek ne yapcak bilmiyorum
Mom092 Candu kesinlikle onu aksatma tiroit bebegi gelistirmiyor benm ki bu yuzden düştü gelismedi git bian once
Mom092 Candu en basindan varmis canim 6 haftalikmiydi neydi 3.81 cikti hemen ilaca basladik şükür sorunsuz devam ediyoruz suan 23.cu haftadayiz
CansuAbinik NerminBal Kan ilacı Ferplex-Fol kullanıyorum ama gece yatmadan iki saat önce içiyorum. Her sabahta 7’de levotiron 125mg alıyorum..
Ayca2841 Bende o troid hapını kullanıyorum ilk muayenede verdi 6 haftalıkken kan hapını da kullanıyorum gyneforon
Ardahan91 Bende troit 75mg ama kan için şurup pek faydalı değilmiş . Büyük dışkı ile atılıyormuş . Bana doktor tablet olarak önerdi kan ilacı akşam üzeri yemekten 1 saat önce aç karna troit ilacı sabah kahvaltıdan 1 saat kadar önce aç