Beri_ilhan Merhaba sevgili anneler. 16+4 te bebişimin erkek olacağını öğrendim. İsim önerilerinizi bekliyorum🥰
Ecyud1920 Beri_ilhan Yuşa - Yiğit - Emir - Yunus - Emre - Alparslan - Yağız - Umut - Milan - Mirali - Karan - Sarp - Uğur - Burak - Kaan - Volkan