Cansummm insallah canim ya🙏 Kendi doktoruma sali gunu gidecegim, fotografini attim degerlendirme yapti ama onemli bisey gozukmuyor dedi sadece.. ama nerde okuduysam. Erken dogum, cocukta gerilik, olu dogum, yada anne karnin kalbi durmasi gibi seyler cok kafama takiyorum ama bunada yapacak pek bisey yok gibi sansa kalmis gibi...