Yataklarınızı nerden aldınız ve ne kadara aldınız acaba?
SKelebek e bebekten ortopedik yatak aldım 161 tl
SKelebek e bebekten aldım ben 100 küsür fiyatı vardı
SKelebek çilek mobilyadan aldık 250 lira idi.
SKelebek bende mağaza dan aldım olduğum ilden 125 tl
SKelebek ben 70*110 aldım n11.comdan indirim vardı işbir yatak 65₺ ye aldım
SKelebek yataşdan aldım 250 lira civarıydı yanlış hatırlamıyorsam.