İzmir ÇINARLI hastanesi onur Süleyman aldemire giden var mı arkadaşlar , öneri üzerine gittim ama çok ilgili değil gibi geldi bana kontrollerde ortalama 3 dakika sürmüyor çok hızlı sorulara sanki isteksiz yanıt veriyor gibi , giden varsa merak ettim herkese mi aynı