Egeninannesi56 Kizlar kizim 8 aylik yasim 20 sezetyan dogum yaptim simdi tekrar hamileyim sizce dogumda bi sorun olurmu siz neler yasadiniz biraz bilgi verebilirmisiniz
Anneyim Egeninannesi56 cok erken hamile kalmışsın Allah kolaylık versin tamamen bünye meselesi doguma kadar rahat olabilirsin soz zamanlarda karnının büyümesiyle dikiş agrıların olabilir ama illa olacak diye de bişey yok dogum sonrası için de biraz sancılı olabilir oda erken oldugu için
MYstryy Egeninannesi56 bunye meselesi. Bir kac tandgm var sezryan snrssi 4 ay snra hamile kalip ilkine gore cok rhat hamilelik geciren dogum sureci yasayan. Yakın takipli ol allahn iznyle sknti olmaz