Eda53 benimde sağ elimde uyuşma var. Dr boynunda sıkıntı var mı dedi, evet düzleşme ve fıtık var dediğimde ondan olduğunu söyledi. Karnım baskı yapıyo boynumdan dolayı ellerim uyuşuyomuş. Diğer gebeliklerimde de olcakmış bu uyuşma. Sabah uyanınca hemen egzersize başlıyorum. Sağ avcumu kapatamıyorum düşün :(