Nazlicann1993 Turtam04 5.ayimdayim yeni yeni hafifledi bünyeden bünyeye değişiyor kimisi 12.haftaya kadar ondan sonra rahat geçiriyor
Ervasevgi Aysn6767 yine bir bulantı postunda beraberiz naptin evine geçebilsin mi iyi misin biraz daha 😁
Aysn6767 Ervasevgi evettt bugün döndümmm 🥳🥳 şükür bişey olmadı ya biraz tedirginim ama bi iki güne oda geçer 🙏🙏 sen nasılsın ?😬
Ervasevgi Aysn6767 daha iyiyim canım bende bulantı hiç geçmiyor ama kusmalarim azaldı çok sevindim evine dönmene bikac güne alisirsin merak etme 🤗
Tubi2312 Turtam04 canım bende öyleydim ve 5. Ayıma kadar sürdü hiç bişey yiyemedim zofer diye bi hap verdi doktorum o biraz hafifletti zorlu bi süreç ama sonrasıda zor şuan son ayımdayım bu ayda zor hamileliğin geneli zor en iyi olduğum zaman 6. Ayımdı 😊
Klorofil Tubi2312 canim bugun banada zofer verdi ama onuda kullandigin surece iyisindir yani bugun icersin bugun bulanmaz yarin icmezsen yarin gene bulancak :(
Pegasus Bende 6+3 benimde miğdem bulanıyor birde ağzımda acı bir tat bir tuhaf naneli sakız biraz rahatlatıyor gibi ama bulantıdan ve kusmaktan çok korkuyordum ağlayan biriydim şuanda da öyle allah yardımcımız olsun
Tubi2312 Klorofil biz bittikçe gidip tekrar alıyoduk 4 ayın sonuna doğru bıraktım kendim direndim 1 ay sonra zaten geçti birazda paikolojikmiş onu anladım